Pin It

Widgets

Teknik Betul Mengurut Zakar

Sebelum anda kahwin , amat penting untuk anda mengasah senjata anda !

Persediaan sebelum mengurut..

Semasa mengurut duduk dengan betul.. kalau boleh, rapatkan kedudukan kaki pada lantai kerana urat bahagian zakar berkait rapat dengan urat bahagian peha.

Tuaman
Se eloknya tuam bahagian kawasan zakar sebelum mengurut. Ini baik untuk mereka yang ingin membesarkan zakar. Caranya ambil sehelai tuala kecil, rendamkan dengan air panas / suam dan tuamkan di seluruh kawasan zakar dan sekitarnya, ini penting untuk melega dan menyegarkan urat-urat zakar agar tidak sakit sewaktu mengurut nanti, urat juga akan cepat kembang dan lebih elastik.. buat dalam 5 minit..
Lepas tu barulah korang boleh start mengurut..

Mengasak
Semasa menggasak urut dari bahagian pangkal lubang dubur, tarik sehingga ke pangkal kantung buah zakar. Gunakan kelima-lima jari anda ditutup rapat. Asak guna tangan kiri dan kanan bergilir-gilir, urut dan tarik ke atas. Buat dengan perlahan, tekanan yang tidak terlalu kuat dan jangan gopoh. Tarik nafas anda dalam-dalam untuk mengumpul oksigen yang cukup dalam darah, kemudian, tahan nafas anda dan tumpukan pada kawasan zakar. Apabila mengasak anda akan lihat batang zakar anda mengembang. Itu satu petanda yang baik… buat proses mengasak ini kira-kira 10-15 minit.

Berjabat
Anda kena faham kaedah ini untuk membuang angin pada urar zakar supaya sakar anda lebih kuat. Cuba anda fikir apa berlaku kalau saluran brek kereta anda ada angin.. Mestila brek x berapa makan kan…? sama la macam zakar kita gak.. so masa berjabat ni.. letakakan jari anda pada bahaian tepi pangkal zakar anda dan rasa lubang cincin itu… tarik nafas dalam-dalam… tahan nafas sambil menekan lubang cincin.. apabila dah tak tahan lepaskan nafas anda dengan kuat.. ala mcm kita warm up bila nak main sukan tuh… ulang lagi sehingga anda rasa zakar anda terasa lebih segar…

Mengurut..
Aku rasalah.. kaedah ni yang paling korang suka buat. haha.. ok.. urut batang zakar anda dari bahagian paling pangkal ke hujung. pastikan letakkan minyak yg mencukupi supaya kulit zakar tidak melecet.. kedudukan ibu jari di bahagian atas jari telunjuk (mungkin dengan jari hantu sekali di bahagian bawah) urut perlahan-lahan. Anda juga boleh menggunakan teknik ini. Buat huruf O menggunakan jari telunjuk dan ibu jari, pada pangkal zakar. kemudian lurutkan jari anda dari pangkal hingga ke hujung. Anda akan menolak darah ke bahagian hujung zakar.. bila anda membuat proses ini zakar anda akan mengembang lebih besar sebab darah akan disalurkan dengan baik di dalam pembuluh darah. semasa melurut zakar anda, kemutkan otot zakar anda (seperti hendak menahan kencing) dengan ini urat zakar akan menjadi lebih kuat dan besar.. buat proses ini kira-kira 15-20 minit.. lakukan dengan sabar.. jangan gelojoh.. seelok-eloknya zakar anda separa tegang ataupun tegang semasa mengurut.. tetapi jangan sampai teransang pulak.. kang terpancut. terbatal pulak proses urut korang.. hahahaha..

Mengasah..
Lepas tu barulah korang mengasah.. ini nak bagi stamina dan ketahanan pada kepala zakar kita supaya tak cepat geli dan boleh bertahan lama semasa bersama nanti.. buatlah pada bahagian atas, bawah, tepi kepala zakar anda. kalau terasa geli berhenti kejap.. pastu sambung balik.. jangan sampai terpancut.. ini korang kena amalkan baruler isteri2 korang sayang…

Amalan urut biasa dan sambil berdoa
Apa yang aku bagitau kat korang ni adalah amalan biasa yang korang boleh buat kalau korang nakkan sesuatu yang bagus untuk korang.. sambil-sambil tu berdoa lah supaya apa yang korang usahakan tuh diberkati… mintak yang baik-baik.. untuk keharmonian rumah tangga.. yakin lah dengan usaha korang tuh.. tapi kalau sesiapa yang masih bujang tuh.. jangan la korang ingat nanti konon dah power .. nak test pulak kat awek korang ker.. sapa ker.. baik jangan.. minyak ni dibuat dan disertakan doa… so menurut cikgu yang mengajar aku ni .. minyak ni tak boleh di langkah.. letakkan di tempat yang selamat..

Masa mengurut
Ohhh aku lupa pulak nak bagitau .. urut ni memang boleh buat pagi ataupun malam… sebab bila malam urat dan otot kita akan berehat semasa kita tidur.. dan bila pagi urat kita da cukup rehat malam tadi… so pepandaila korang cari masa..
aku nasihatkan.. jangan terus bersama dengna pasangan sebaik sahaja lepas korang mengurut.. sebaiknya beri masa zakar kita rehat dulu lebih kurang sejam la selepas mengurut sebelum bersama.. kalo malam tu korang x bersama xperla.. bila bangun pagi buat urutan2 ringkas.. kalo xder masa sebab korang mesti nak gi keje pagi2 kan… supaya darah mengalir dengan baik…yelah korang tido malam mana korang tau.. ntah terhimpit zakar korang ker.. tersenget ker.. so pagi2 tuh urutlah skett…

Amalkan makan majun untuk betulkan urat bahagian dalaman zakar
kalau boleh amalkan makan majun belacak.. kerana ia akan memulihkan urat-urat zakar yang tegang akibat dari urutan tadi. Ia juga mempunyai khasiat yang baik untuk bahagian dalaman tubuh badan kita.

Isteri komplen zakar suami mereka
ha.. aku ada mention pasal isteri yang komplen sebab zakar suami mereka… macam ni lah.. bila barang isteri ni dah lama pakai.. lama-lama pun lemah gak.. kalau nak kata zakar suami semakin lemah.. mungkin isteri punya pun dah longgar gak.. apa guna kalo suami berhempas pulas nak besarkan zakar tetapi isteri punya longgar..?! zakar besar balak pun nanti isteri tak puas jugak.. so kena sama-sama lah… isteri pun kena jaga sama. amalkan senaman untuk wanita dan supplement yang baik… mintak maaf ye kaum2 isteri…

Akhir kata …berurutlah
Ok, aku harap korang dapatlah pengetahuan… kalo tak banyak.. sikit.. dari ilmu yang tak seberapa ni.. aku pun ada gak minta tips dan petua dari tukang-tukang urut dan guru-guru lain.. sebab aku pun masih belajar… yang penting korang kena amalkan.. sabar… jangan gelojoh.. jangan fikir cepat nak besar jer.. yang paling utama zakar korang kena kuat dan keras..besar tu.. bonus je..!! so.. selamat mencuba.. insyallah berkat usaha korang… akan membuahkan hasil.. ok aku mintak maaf kalau bahasa aku tak best.. yang penting korang faham.. ok?!!

Kelebihan keempat-empat teknik tersebut.

a) MENGASAK : Amalkan kaedah ini kerana ia dapat memberikan zakar kita besar dan panjang.

b ) BERJABAT : Kaedah ini dapat menghilangkan angin di dalam lubang cincin dan boleh merangsang beserta kuat dan teguh zakar kita

c) MENGURUT : Ia dapat melancarkan peraliran darah dan membuang angin di bahagian zakar supaya zakar kita tidak kecut atau mengalami masalah sejuk atau kebas.

d) MENGASAH : Kaedah ini dapat memberikan jangkamasa yang panjang semasa berjimak dan ianya memberi urat zakar kembali tegang dan kemas.

Harap tips diatas akan membahagiakan pasangan isteri anda.